Kesilapanku Keegoanmu

By: Siti Nurhaliza
Besar kesilapanku besar lagi kesilapanmu
Hampa yang ku rasakan hampa lagi perasaanku
Kau coba mengatakan aku membuat kesilapan
Yang tak mungkin kau maafkan lagi ku tak mungkin
kau perlu di isi

Besar kesalahanku besar lagi keegoanmu
Berkali ku beralasan berkali kau menolaknya
Kau ingin ku menyalahkan diri ini bagai lilin dan terbakar
oleh perbuatanmu

Suasana sepi kini menambah hening di dalam hatiku
Mungadili silapmu biar jiwamu aku telah tiada
Di waktu begini di usik kenangan silam yang bertandang
Lalu ku biarkan ia menabahkan hati ini

Kekasihku cukup engkau buat ku begini, luka ini
usah engkau berdarahkan kembali
Aku masih cinta padamu aku masih setia padamu
Kembalilah engkau kepadaku seperti dahulu

Di dalam rindu ku menangis di dalam kalbu ku merasa
Teringatmu di kala derita yang memisahkan kita

Didalam sendu ku berseru yang terukir dalam hatiku
Kekasihku bukalah pintu untuk sekali ini aku cinta kepadamu

0 komentar:

Posting Komentar

Powered By Blogger